czwartek, 9 kwietnia 2015

865 ==> Bon Prix Dla niej i dla niego



Katalogi Bon Prix odkąd tylko pamiętam w naszym domu rodzinnym były. Moja mama chrzestna z kuzynką zamawiały, potem my z mamą.
Znamy te rzeczy i dość lubimy.
Swego czasu na allegro kupiłam bardzo dużo. 
Teraz z najnowszego katalogu razem z mamą zamówiłyśmy sobie kilka ubrań. Ja sukienkę i sweterek, moja mama spódnicę. 
Oraz zamówiłam spodnie dla mojego Roberta. Ogólnie on jest wybredny i mało co mu się podoba. Gdy powiedział mi, że chce te dwie pary to byłam ucieszona, że coś jednak w oko mu wpadło. 
Zamówienie zrealizowane zostało w 2 tygodnie, wszystkie rzeczy zgadzaja się z opisami.
Serdecznie podziękowania dla czytelniczek fanpage za pomoc w ustaleniu męskiej rozmiarówki. Według sugestii obie pary spodni wzięłam rozmiar mniej, czyli 54 i obie są jak szyte na wymiar. I na długość i w pasie. 
Ostatnio w stacjonarnym second handzie kupiłam z metkami Bon Prix szałową koszulę nocną oraz kilka dziecięcych ubranek. Czytelnicy fanpage wiedzą, że mam na tym tle kota. 

zdj. mama

Kurtka/jacket: ROMWE
Sweterek/sweater: Bon Prix
Spódnica/skirt: Bon Prix
Szpilki/shoes: Zara
Torebka/bag: KLIK
Okulary/sunglasses: ROMWE (z zeszłego roku)
Kolczyki/earrings: Orsay