sobota, 30 maja 2015

888 => grey cheap casual look



Dziś przykład stroju weekendowego, który nie musi kosztować majątku.
Bluzeczkę i sweterek kupiłam w ulubionych internetowych lumpeksach. Spódnica to bardzo świeży zakup.
Do wtorku 2 czerwca br włącznie w sklepach Sinsay w całej Polsce trwa akcja promocyjna ze zniżką -40% na wszystko, która łączy się również z przecenionymi rzeczami.
Tydzień temu ta spódnica kosztowała jeszcze 79,99. Wczoraj już była przeceniona na 39,99. Z promocyjną zniżką pobraną z newslettera, którą pokazałam w kasie na komórce, zapłaciłam tylko 23 zł. 
Takie zakupy to ja lubię i rozumiem :)

Miłego weekendu Kochani :)
Oby był tak słoneczny jak u mnie :)

Top: H&M via KLIK 4,90
Sweterek/sweater; F&F via KLIK 13,90
Spódnica/skirt: Sinsay 23,00
Lordsy/loafers: VIP LOOK
Okulary/sunglasses: Mohito 39,99
Bransoletki/bracelet; AgnesArt (szkło włoskie, agat tybetański, kwarc lodowy)
















Top: H&M via KLIK 4,90
Sweterek/sweater; F&F via KLIK 13,90
Spódnica/skirt: Sinsay 23,00
Lordsy/loafers: VIP LOOK
Okulary/sunglasses: Mohito 39,99
Bransoletki/bracelet; AgnesArt (szkło włoskie, agat tybetański, kwarc lodowy)