904 ==> Zeszyt do bazgrania - Wydawnictwo Znak



Każdy choć pewnie w małym stopniu, kojarzy książkę "Zniszcz ten dziennik". Miał ją w rękach, kupił, słyszał o niej. Stała się kultowa.
Jej poprzednikiem, dla ludzi trochę starszych niż uczniowie gimnazjum czy liceum jest "Zeszyt do bazgrania" Claire Fay.
Postanowiłam się skusić. I podjąć wyzwanie. Dla mnie bardzo duże, bo ja mam raczej sztywne myślenie, jestem mało elastyczna i nie mam poczucia humoru. A jak już się gdzieś tam jakieś cząstki pojawią, to są takie specyficzne, że mało kto, jest w stanie je zrozumieć. 
Czy poradziłam sobie z tematem? 
Od razu mówię, że nie umiem rysować, i te zadania, które wykonałam są twórczością dowolną.

Zeszyt możecie kupić na stronie Wydawnictwa Znak, za niecałe 15 zł. 
















Zadania, przed którymi stawia nas autorka "Zeszytu do bazgrania" zmuszają nas do myślenia, użycia szarych komórek, do kreatywnego podejścia do sprawy. Każdy z nas inaczej interpretuje dane hasła wyjściowe. I to jest cudowne. To co dla mnie jest oczywiste, ktoś inny potraktuje całkiem inaczej.