piątek, 10 czerwca 2016

1022 ==> white blouse & denim skirt





Bluzka/blouse: KLIK
Spódnica/skirt: KLIK
Bransoletki/bracelet: AgnesArt (od góry: jaspis carski, kwarc lodowy, crackle)
Sandały/sandals: George via Loo 15,00
Torebka/bag: Choies
Okulary/sunglasses: Biedronka


Dla zainteresowanych rozmiar mojej bluzki to L, rozmiarówka jest sporo zaniżona, gdybym wzięła M, to by była na mnie za mała. Wymiary podane na sklepie nie są prawdziwe. Moja L nie ma w biuście 104 cm. Góra z 95. Udało mi się trafić z rozmiarem, ale wolę o tym napisać, gdyby ktoś był zainteresowany zakupem. 
Tę spódnicę kupiłam sobie rok temu w Choies, również w rozmiarze M. Moja mama ją przygarnęła i tak ją lubi, że nie miałam serca jej zabierać, a z racji, że ja również ją lubię to po prostu zamówiłam sobie swój egzemplarz. 
W zeszłym roku po tym jak ją kupiłam, jeden sklep się pomylił i w ramach współpracy mi przysłał drugi egzemplarz tej, zamiast innej, którą wybierałam, gdybym wtedy przewidziała, że obie z mamą będziemy ją nosić, to bym jej nie sprzedawała. 
Nigdy nic nie wiadomo. 
Obie rzeczy są prezentem od sklepu.