1043 ==> świecące ozdobne kule do dekoracji


 Większość z nas kojarzy kule cotton balls. Zresztą robiłam o nich osobny post. Są wszechobecne. 
W salonie mam połączone ze sobą dwa sznury. 
Chciałam w sypialni również mieć świecący akcent, ale nie chciałam żeby to były te same kule. 
Na aliexpress znalazłam ciut inny komplet 20 plecionych kulek w kolorze granatu. 
Zapłaciłam za nie około 24 zł i dotarły do mnie po czasie 2,5 tygodnia. 
Cały sznur ma długość 3 metrów.
Kulki dają bardzo ładne, łagodne białe światło, które się rozprasza i pięknie miga przez miniaturowe otworki.
Kulki przyszły bardzo solidnie zapakowane, a w opakowaniu znalazłam woreczek strunowy z 4 zapasowymi żarówkami. 
Mam w planach zakup kolejnych sznurów na prezenty dla mojej mamy i przyjaciółek. 

PS. literki  tworzące napis HOME wykorzystane w tym poście do zdjęć pochodzą z aliexspress, gdzie jedna literka kosztowała 0,75$, i są zrobione z drewna...
http://s.click.aliexpress.com/e/cilkYADE