czwartek, 11 sierpnia 2016

1058 ==> dresowy komplet Shein


Od kilku lat chciałam sobie kupić komplet dresowy. Chcieć to mogłam. Bluzy jak bluzy, przeważnie były dobre, ale spodnie nigdy. Za duże/za małe w tyłku + za krótkie nogawki to standard. Jeju, kupić same dresy na mnie z dobrymi nogawkami. Nigdy mi się nie udała ta sztuka.  Zawsze były za krótkie nogawki.
Ostatnio w sklepie Shein obowiązywała darmowa wysyłka. Spodobał mi się poniższy komplet. Realne zdjęcia były bardzo obiecujące. Wymiary niekoniecznie. Ale bluza bardzo mi się spodobała, stwierdziłam, że zamówię. Spodnie oddam mamie, a ja będę nosić górę. Wzięłam rozmiar L.
Przedwczoraj otrzymałam przesyłkę i jestem w ciężkim pozytywnym szoku. Spodnie są dobre. Długie i takie jak trzeba. Po raz pierwszy. 
Nic mnie nie uwiera, nic mnie nigdzie nie gniecie. 
Z tej radości, aż postanowiłam Wam pokazać to cudo.

zdj. mama

Komplet dresowy/sets: Shein
Adidasy/sneakers: BUTIK 49,90
Zegarek/watch: TIMEX
Okulary/sunglasses: Reserved


Na hasło ANEWLIFE55 otrzymacie 55% zniżki w sklepie ebutik.pl