1093 ==> ciepły aztecki sweter z rudą bluzką i czerwoną spódnicą Bonprix


Od kilku lat marzyłam o białym długim swetrze z nadrukiem w klimacie boho. Chciałam, żeby miał długie rękawy, nachodzące na nadgarstki i był ciepły. Marzenie spełniłam niedawno dzięki sklepowi Shein. U nich właśnie znalazłam sweter idealny. Jak byłam mała, moja mama miała na wykończeniu podobny sweter. Kupiła go albo ktoś jej zrobił (już nie pamiętam) na początku lat 80. Bardzo  lubiłam, gdy wkładała ten obszerny sweter a pod spód coś obcisłego.  
Teraz, gdy moda zatacza koło, a styl z lat 80 wraca do łask, ja kopiuję zestaw mojej mamy i pokazuję Wam się w luźnej jesiennej stylizacji. 

Sweter/sweater: KLIK
Bluzka/top: Bonprix 27,99
Spódnica/skirt: Bonprix
Zakolanówki/over knee socks: H&M
Rajstopy/tights: Lidl Polska
Buty/shoes: Office
Okulary/sunglasses: ROMWE