Country Candle - Warm apple pie

Warm apple pie od Country Candle jest całkowitym przeciwieństwem Spiced apple chai-der, które Wam ostatnio opisywałam.
Już na sucho bardzo mnie zaintrygował.
Po rozpaleniu w kominku było tylko lepiej. 
Gdy producent obiecuje ciasto jabłkowe, otrzymuje przeważnie surowe jabłka z nutami cukru w tle. Nuda. 
Tutaj jest inaczej. 
Dla wielu z nas typowym jesiennym ciastem jest placek ze śliwkami i kruszonką. Nie u mnie w domu. Prawda, robimy taki. Ale rzadko i tylko dla mamy. 
U mnie w domu co sobota piecze się jabcoka elegancko zwanego szarlotką. 
Odpalając ten wosk, właśnie ten domowy aromat otrzymałam. 
Kruche ciasto, podgrzane rozpływające się jabłka, posypane brązowym cukrem i cynamonem, okraszone miłością i ciepłem domowego ogniska.
Całość bardzo otulająca, rozgrzewająca, klarowna. 
Pierwszy jabłkowy zapach, który chce w świecy i który mnie tak zaczarował. 
Poszczególne nuty bardzo ładnie się ze sobą łączą i bardzo łatwo je odróżnić. 
Tak dla mnie pachnie jesień. 
Moc jest przyzwoita.
Moja ocena 9.5 / 10 pkt. 

Woski i świece Country Candle znajdziecie w sklepie Swiecoholik (stacjonarnie oraz internetowo)