C.L. Taylor - Teraz zaśniesz

Anna, główna bohaterka zatrudnia się w hotelu w prawie odludnej części Szkocji.
Męczą ją poczucie winy, bezsenność, lęki i wspomnienia.
W nowej pracy chce zapomnieć.
Jednak nie będzie jej to dane.
Pewnej nocy równocześnie przybywa siedmiu gości. Przeznaczenie sprawiło że każdy z nich ukrywa tajemnice, a jeden z nich jest mordercą, który szuka nowej ofiary. 
Odcięcie od świata, wzajemne pretensje i oskarżenia, ślepe chybienia sprawiają że "Teraz zaśniesz" C.L. Taylot to thriller, który zmroził mi krew w żyłach. Nie pozostałam obojętna, bardzo się bałam, nerwy miałam napięte do granic możliwości a zwroty akcji i stopniowo odkrywane sekrety burzyły we mnie duszę. Część rozdziałów jest widziana oczami Anny, a przy części możemy zajrzeć w umysły pozostałych bohaterów, co też jest bardzo świeżym i lubianym przeze mnie rozwiązaniem. 
Jestem zachwycona, lektura na światowym poziomie. Serdecznie polecam. 

Wydawnictwo Albatros