Pixi Beauty - Rose Tonic



Różany tonik z Pixi nie jest mi obcy. To już moje drugie opakowanie.
Przede wszystkim ujął mnie naturalnym, bardzo ładnym zapachem prawdziwych róż.
Do tej pory ten zapach był dla mnie mdlący i odrzucający w kosmetykach. Nie do przejścia.
W tym przypadku nie powiem że to duża przyjemność, ale nie mam uczucia odrzucenia. Używam go i go lubię.
Drugie opakowanie znalazłam w beautyboxie który kupiłam jakiś czas temu na angielskiej stronie Asos. Zawartość pokazywałam Wam na moim Stories. 
Ten tonik bardzo ładnie nawilża moją cerę, nie zostawia tłustej nieprzyjemnej warstwy. Bardzo ładnie się wchłania. 
Delikatnie koi i nie zostawia uczucia ściągniętej skóry. 
Tonik jest bardzo wydajny, takie duże opakowanie spokojnie starczy na kilka miesięcy.
Nie jakoś bardzo zauważalnie, ale jednak rozjaśnił mi ślady po trądzikowe. 
Kupiłam ponownie i na pewno zrobię to znowu.
Polecam !
10/10