Ilona Gołębiewska - Zaczekaj na miłość


Ilona Gołębiowska - Zaczekaj na miłość

Trzeci tom cyklu Dwór na Lipowym Wzgórzu

Premiera 29.01.2020

Poprzednie książki z serii tj. Podaruj mi jutro i Pozwól mi kochać recenzowałam. Ale też bardzo mi się podobały. Chętnie po nie sięgam i mają szczególne miejsce w mojej biblioteczce. 
Co do tomu trzeciego miałam ogromne oczekiwania. Nie zawiodłam się. 

Klara Horczyńska to wzięta modelka. Jeździ na światowe pokazy mody i bierze udział w intratnych kampaniach reklamowych. 
Wymarzony wyjazd do Paryża jest wisienką na torcie. Ogromne powodzenie i poznanie dużej ilości ważnych osób wróży ogromny sukces na przyszłość. 
Nagły dramat osobisty sprawia, że poraniona Klara szuka ukojenia w ramionach ukochanej babci Anieli. 
Klara zaczyna pracę w Akademii Sztuk Anielskich. W tle oczywiście pojawia się mężczyzna, który powoli zdobywa serce głównej bohaterki.

Powieść ma w sobie mnogość wątków i osób. Ale nie ma chaosu. Wszystko jak zawsze jest tak właściwie na swoim miejscu. Kolejna urocza, pełna ciepła i humoru, przetkana tajemnicą i subtelnością opowieść stworzona przez Panią Ilonę. Zostałam po raz kolejny uwiedziona i spełniona. To nie mogło skończyć się inaczej. 
Powieść jest lekka, a przy tym wciągająca. Ilona Gołębiewska to jedna z nielicznych polskich autorek która trzyma tak wysoki poziom i każda kolejna książka jest jeszcze lepsza od poprzedniej. 
Oczywiście polecam !

Wydawnictwo Muza