Lily Graham - Dziecko z Auschwitz



Lily Graham - Dziecko z Auschwitz

Premiera: 11.03.2020

Pełna wzruszeń i emocji książka o nadziei, walce, miłości, pasji i śmierci w obozowej rzeczywistości. 
Powieść na faktach autentycznych. Historia dwóch przyjaciółek, które znalazły się w Oświęcimiu z własnej woli. Szukają swoich bliskich. Przy takich książkach nigdy nie chce spoilerować, nigdy nie chcę powiedzieć za dużo, aby nie zrazić nikogo do lektury. Niektórzy mają o to do mnie pretensje. 

Ta opowieść rozrywa serce na strzępy. Jest pełna wszelakich emocji. Jest pełna historii, obok  której nie można przejść obojętnie. Dziewczyny szukały swoich rodzin, a trafiły do prawdziwego piekła. Piekła, w którym aby przeżyć trzeba niejednokrotnie nawet bratać się z wrogiem. 

Dla mnie to ostateczny dowód że obozowa literatura nie jest dla mnie. Psychicznie nie daje sobie rady z uczuciami, które mną targają po skończonej lekturze. To dla mnie zbyt bolesne i traumatyczne.
Budzę się z płaczem lub krzykiem w nocy, nie mogę zasnąć, wszystko mi leci z rąk, chodzę i popłakuję. 

Dziecko z Auschwitz jest godne polecenia. Jeśli tylko czujecie się na siłach to koniecznie przeczytajcie. 

Wydawnictwo WAB