Marion - Korean Energy, Złuszczająca maska do twarzy 2 w 1



Tę maseczkę kupiłam już z rok temu podczas spożywczych zakupów w Biedronce. 
Za zawrotną cenę 5.99 zł

Z koreańską pielęgnacją nie ma nic wspólnego, ładny chwyt marketingowy. To kosmetyk naszej polskiej marki Marion, którą swoją drogą bardzo lubię. 

Nie spodziewałam się cudów, a przyjemnie mnie zaskoczyła. 

Przede wszystkim jest bardzo wydajna. Ta jedna tubka starczyła mi na bardzo wiele użyć. 

Nie oczyszcza mega mocno, ale oczyszcza i jestem w stanie to poczuć. Podczas zmywania delikatne drobinki zawarte w maseczce robią piling. 

Cera po zmyciu maseczki jest wygładzona, miękka. Nie jest przesuszona, czego się obawiałam. Pory są niewidoczne, a skóra jakby jaśniejsza.

Wiadomo, ta maseczka nie zrobi cudów, ale jestem z niej zadowolona i raczej sięgnę po kolejne opakowanie. Cena i działanie mi odpowiadają. 

Marion Kosmetyki