Iwona Zasuwa - Smakoterapia na wynos



Iwona Zasuwa - Smakoterapia na wynos


Obecna edycja Smakoterapii to już czwarta odsłona.

W sumie rzadko pokazywałam te wcześniejsze, ale mam i korzystam. 


Kuchnia roślinna bez nabiału, glutenu i cukru to nie są ścisłe wytyczne, których trzeba się mocno trzymać. Dla mnie to wspaniała inspiracja do urozmaicenia swojej własnej kuchni. Czasami mocno się zakręcam w rutynie i ciągle robię jedno i to samo. 

Dzięki książkom z cyklu Smakoterapia mogę się odbić od dotychczasowego punktu i zrobić coś innego. To że w przepisie nie ma tego glutenu, cukru czy nabiału albo mięsa, to nic nie stoi na przeszkodzie aby je dodać według swojego uznania i smaku.


Np ostatnio zainspirowałam się i zrobiłam przepyszną sałatkę z pieczonym batatem. Od siebie dodałam lekki sos jogurtowy (bez majonezu) i delikatnie zamarynowanego grillowanego kurczaka. Obiad był syty, lekki i pyszny.

Książki Pani Iwony to skarbnica nie tylko gotowych receptur, które można wcielić w życie w swojej kuchni, ale ogromna dawka wiedzy o warzywach, owocach i ziołach.


Pani Iwona uczy i zwraca uwagę na sezonowość produktów. To że truskawki dostępne są w styczniu to nie znaczy że są one pełnowartościowe i warto je wykorzystywać.


Polecam serdecznie te książki wszystkim tym którzy chcą odświeżyć swoją kuchnię i nadać jej nowego wymiaru. Idealna propozycja na prezent pod choinkę czy urodziny.


Ja swoje dwie wcześniejsze Smakoterapie kupiłam w Biedronce w bardzo atrakcyjnej cenie. Warto polować !


Edipresse Książki

Wydawnictwo Edipresse