LookIncredible - wrześniowy box




Wrześniowe pudełko LookIncredible jest moim pierwszym w subskrypcji.

Bardzo Was zainteresowało, gdy pokazałam Wam je w Stories i ciągle dostaje o nie mnóstwo pytań.


Od kilku miesięcy śledziłam zawartość boxów i ciągle żałowałam, że nie zamówiłam i takie fajne kosmetyki przeszły mi koło nosa.

Gdy w zeszłą środę zobaczyłam zawartość obecnego, to bez chwili wahania zamówiłam subskrypcję i swoim boxem mogłam się cieszyć już w poniedziałek.



Z tego co się zorientowałam każde pudełko zawiera 4 lub 5 pełnowymiarowych kosmetyków marek premium. Luksusowych, bądź droższych. Kolory są bardzo użytkowe, normalne. To nie są odpady tego co się nie sprzedaje i co wciskają wszędzie indziej. Nie ma tu próbek ani miniatur. A zawartość pudełka zawsze bardzo przewyższa jego cenę.


Koszt tego boxa to na terenie UK 35 funtów z wliczoną wysyłką. Z wysyłką do Polski trzeba doliczyć dodatkowe 7 funtów. Czyli razem 42 funty.


Boxy są wysyłane z tego co wyczytałam do 7 lub 10 dnia każdego miesiąca. Pieniądze są pobierane 1 dnia miesiąca z karty, więc gdy ktoś już nie chce dalszych pudełek można spokojnie zawiesić zamówienie, ale musi to zrobić przed 1 dniem następnego miesiaca. W każdej chwili można wznowić subskrypcję.


W tym pudełku otrzymałam:

==> Perfect Tan Bronzer - Marc Jacobs £38



==> Zestaw błyszczyków Becca £20



==> Konturówka lip liner Nars £19



==> Cień Mac Eletric Cool £12.99



Dodatkowo można było otrzymać portfel/poszetkę od YSL w dwóch kolorach. Fuksji lub chabrowym



Podobało Wam się to podsumowanie i zawarte w nim informacje?