Slovianca - wielopoziomowy krem do cery mieszanej




W marcowym Goldenboxie znalazłam kosmetyk który bardzo mnie zaciekawił. 


Jest to produkt nowej polskiej marki Slovianca która oprócz cudownych ludowych szat graficznych, zgrabnych opakowań oferuje niezłe składy w dość dobrej cenie. 


Ja otrzymałam wielopoziomowy krem odżywczy do cery mieszanej. Jestem go bardzo ciekawa. 


Opakowanie zawiera 50 ml kremu i jego cena regularna to 59 złotych. 


Oto co obiecuje producent:


Lekki odżywczo-kojący krem do cery mieszanej. Łączy w sobie siłę organicznych surowców roślinnych i aktywnych składników pozyskanych dzięki odkryciom nowoczesnej biotechnologii. Delikatnie matuje, ale jednocześnie odżywia, nawilża i koi podrażnienia. Naturalna skrobia z tapioki pochłania sebum. Woda z brzozy to bogactwo substancji aktywnych silnie odżywiających skórę. Zawarta w niej betulina łagodzi podrażnienia, pobudza syntezę kolagenu i elastyny, pomaga walczyć z przebarwieniami. Poza tym reguluje wydzielanie sebum i działa detoksykująco. Niacynamid zmniejsza wydzielanie sebum, redukuje powstawanie zaskórników oraz zwęża ujście gruczołów łojowych. Przyśpiesza regenerację i zmniejsza zaczerwienienie cery. (...)


skład: Woda z liści brzozy, Betaina, Niacynamid, Olej słonecznikowy, Olej żurawinowy, Olej z pestek winogron, Skwalan, Witamina E, Tapioca Starch