Lipiec 2021 BeGlossy Go Green



Lipcowa edycja pudełka BeGlossy pod hasłem Go Green prezentuje się bosko.


Zamiast klasycznego pudełka otrzymaliśmy materiałową torbę na zakupy, która już powędrowała do torebki. A w niej same kosmetyczne dobroci + prezent dla klientów VIP, na który sie załapałam. 


Tym razem otrzymałam:


==> Tołpa - żel olejek do mycia twarzy 17,99 - 200 ml produkt pełnowymiarowy



==> Oilmedica - odżywczy krem na dzień 39,99 - 50 ml produkt pełnowymiarowy



==> Canabo - balsam do ciała z ekstraktem z konopi 14,99 - 222 ml produkt pełnowymiarowy



==> AA eco - pianka do higieny intymnej 15,29 - 150 ml produkt pełnowymiarowy



==> AA - naturalna mascara 37,99 - 6,5g produkt pełnowymiarowy



==> Bielenda - podkład matujący 12,99 - 30 g produkt pełnowymiarowy



==> Inelia - krem do rąk (wersja z awokado) 7,50 - 100 ml produkt pełnowymiarowy




Prezent dla klientów VIP - Mintbeauty dwustronna tarka do stóp 24,99/1 szt



Jestem zachwycona zawartością. BeGlossy mnie rozpieściło 🤩🤩🤩🤩