Biovax Botanic - Maska intensywnie regenerująca. Wzmocnienie i blask /recenzja/




Dziś opowiem Wam o masce do włosów którą pokochałam miłością czystą i absolutną. 

Saszetkę z nią, która starczyła mi na 3 razy znalazłam w pudełku BeGlossy. Po pierwszym użyciu już na promocji w Hebe zamówiłam pełne duże opakowanie. 

Po kolejnych użyciach mam już kilka sztuk na zapas. 

Ogólnie kosmetyki do włosów Biovax już miałam i raczej wszystkie dobrze mi służyły. Ale to co ta maska robi z moimi włosami to kosmos. 

Na promocji można kupić ją już za około 15 zł, a opakowanie zawiera 250 ml ultra wydajnego kosmetyku. 

Zapach jest dość przyjemny, konsystencja zbita, zwarta i nie przecieka przez palce. 

Włosy po użyciu maski są bardzo mocno nawilżone, sypkie, dociążone. Wszystkie niesforne kosmetyki są okiełznane. Moje włosy są wręcz błyszczące co prawie nigdy się nie zdarza. 

Kosmetyk tani, polski i naturalny. Godny polecenia dalej !