Lenora Bell - Jak rozkochałam w sobie księcia




12.01.2022 premierę miała również bardzo wyjątkowa dla mnie książka.


Jest to pierwszy tom nowej serii Skandaliczni Książęta wydanej nakładem Wydawnictwa Otwarte.


"Jak rozkochałam w sobie księcia" jest to klasyczny romans historyczny.


Ja wychowana na książkach z lat 90 gdzie wydawnictwo Da Capo oraz Amber Historycznie zaszczepiło we mnie szczególny sentyment do pewnego stylu i klasy tego gatunku nie umiem się odnaleźć w dzisiejszych powieściach. Mimo, że są dobre to zawsze brakuje mi w nich tego czegoś nieuchwytnego, a charakterystycznego dla tamtych lat. Oczywiście czytałam też romanse Barbary Cartland, ale nigdy wielką fanką nie byłam. Mimo, że miłe dla oka i ducha, wydawały mi się zbyt ckliwe i przesłodzone, a schemat każdej z nich był na jedno kopyto.


Przy lekturze tej książki odetchnęłam z ulgą. W końcu to znalazłam.


On - arogancki książe, któremu wszystko się należy, a któremu jeszcze nikt nie przytarł nosa.


Ona - nieślubna córka kurtyzany i hrabiego. Niesforna, pyskata, buńczuczna i odważna. A przy tym nieziemsko piękna.


Ona walczy o lepsze życie dla siebie i ukochanej siotry, on potrzebuje idealnej żony aby jego nazwisko nie wymarło.


Oboje mają coś co potrzebuje to drugie, tylko żadne nie chce oddać tego bez walki.


Pełna humoru, namiętności, świetnych dialogów i wartkich zwrotów akcji opowieść przenosi nas wprost do XIX-wiecznej Anglii.


Świetnie się bawiłam czytając i Wam również serdecznie polecam tę pozycję.



Wydawnictwo Otwarte