Kate Bennett - Uwolnić Melanię

 



Kate Bennett - Uwolnić Melanię


Premiera 28.10.2020


Zawsze miałam słabość do Melanie. Uważałam ją za silną, niezależną, bardzo miłą kobietę o wyrobionym własnym zdaniu. Za to jej męża nigdy nie trawiłam. Bardzo się cieszę, że wybory wygrał inny kandydat i Ameryka odetchnie z nowym prezydentem.


Dla mnie ta książka to potwierdzenie tego wszystkiego co sobie o Melanie myślałam. Żałuję, że nie udało mi się tego dodać kilka dni temu jak była jeszcze pierwszą damą. Teraz nie wiem jak to określać.


Poznajemy losy prezydentowej od początku. Od dzieciństwa w Słowenii, poprzez karierę modelki w Europie i Stanach Zjednoczonych, aż do poznania Trumpa i w końcu małżeństwa z nim.


Fascynująca historia najpiękniejszej i najbardziej niezależnej damy w historii Białego Domu.



Znak Horyzont

Wydawnictwo Znak