LookIncredible - Październikowy box




 Gdy pokazałam Wam wrześniowe pudełko LookIncredible wiele z Was zdecydowało się na zakup październikowego.

Zanim mój box dotarł dostałam od Was zdjęcia tego co zawiera.

Nie miałam niespodzianki, za to miałam chcicę aby to pudełko dotarło jak najszybciej.


Gdy wreszcie doszło, odetchnęłam z ulgą.

Jak sami stwierdziliście zawartość bardzo zacna. I bardzo warta wydanych pieniędzy.


Z tego co właśnie sprawdziłam pudełko jest jeszcze do kupienia na stronie.

Przypominam koszt to 35 funtów za box + wysyłka 7 funtów do Polski. Obecnie nie jest naliczane żadne cło. W styczniu gdy wejdzie w życie pełny Brexit nie wiem jak to będzie wyglądało. Narazie dodatkowych kosztów nie ma.


Mnie podoba się wszystko i jestem już po pierwszych delikatnych testach. Więcej wrażeń opiszę Wam w osobnych postach.


A dziś podsumowanie tego co znalazłam w obecnym pudełku:

==> bareMinerals Invisible Light Palette £29.99


==> Huda Liquid Matte Lipstick w odcieniu Muse £18



==> Kat Von D Vegan Beauty Go Big or Go Home Mascara £17



==> Arbonne RE9 Advanced Brightening Cleansing Foam £30