LookIncredible - Listopadowy box



Listopadowe pudełko LookIncredible budzi wiele sprzecznych opinii.



Przez 11.11 box przyszedł do mnie spóźniony o kilka dni. Zanim go dostałam na mailu miałam już podaną zawartość.

I jak wspominałam Wam w Stories moje pierwsze wrażenie to było lekkie niezadowolenie. 

Po otrzymaniu boxa, a w szczególności po pierwszych testach mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona.

Wartość kosmetyków jest bardzo wysoka, a i mamy różnorodność. I marki bardzo luksusowe i ekskluzywne jak i te bardziej dostępne.

Zarówno odcienie jak i formulacja bardzo mi odpowiadają.


W tym boxie znalazłam:

==> Too Faced You`re So Jelly Highlighter w odcieniu Gilded Champagne  £25


==> Tarte Tarteist Lip Paint w odcieniu Vibin  £17


==> Suqqu Blend Eyeshadow wersja 04  £40



==> Delilah Gel Line w odcieniu Ink  £22


Rozświetlacz używałam jako cień do powiek i świetnie sprawdza się jako baza pod cienie suche, jak i pięknie wygląda solo. Delikatnie nałożony pięknie przyciąga światło na policzki.