Eveline Cosmetics - Ananasowy peeling enzymatyczny




Dziś będzie mowa o kosmetyku, który nawet nie wiem gdzie i za ile kupiłam. 


Musiałam wrzucić do koszyka przy okazji jakiegoś zamówienia internetowego. 


Ananasowy peeling enzymatyczny od Eveline traktowałam z uśmiechem. Przeleżał na półce w szafce i w końcu postanowiłam przetestować. Po pierwszym użyciu mnie zamurowało, po kolejnych zostałam kupiona w 500%.


Kolejna tania perełka od Eveline, która daje wymierne efekty i która zostanie ze mną na stałe. 


Do tej pory moim numerem 1 do złuszczania był drobinkowy scrub z Avonu, i raz na tydzień stosowałam żel rozpuszczający naskórek z Sunew Med+. Teraz tamte kosmetyki wykończę i już nie będę ich kupować. 


Enzymatyczny peeling z Eveline jest doskonały i w zupełności zastępuje tamte dwa. Stosuję go teraz dwa razy w tygodniu, a moja cera mi za to bardzo dziękuje. Nie jest mocny, ale stosowany regularnie zauważalnie ujędrnia, wygładza, oczyszcza i matowi skórę. Pory są zminimalizowane i optycznie ukryte. 


Kosmetyk pachnie obłędnie czystym zapachem ananasa. 


Peeling jest skuteczny, wydajny i budżetowy. 

50 ml to koszt około 10 złotych


Serdecznie Wam polecam !


Eveline Cosmetics