Grzeszne święta




Grzeszne święta



Kolejna świetna antalogia polskich autorek. Niektóre z nich doskonale znam, niektóre są dla mnie nowe. 


Jest to zbiór 10 gorących zabawnych opowiadań. Łączy je pikanteria i świąteczny czas. 


Co prawda opowiadania czytałam już wcześniej, ale teraz gdy w tle święcą lampki i stroik świąteczny zdobi komodę wrócę do nich z ogromną przyjemnością. 


W takich antalogiach z reguły jest tak, że kilka opowiadań jest świetnych a reszta taka sobie. A tutaj wszystkie bardzo mi się podobały, i ciężko mi się zdecydować które najbardziej. 

Spotkałam się z opiniami, że te nowelki są za krótkie i fajnie byłoby rozwinąć je w formę pełnej książki. Zgadzam się z tym. Szczególnie po opowiadaniach Anny Bellon i Kingi Litkowiec czuję niedosyt i chętnie bym przeczytała je w dłuższej aranżacji. 


Kolejna świąteczna książka godna polecenia. Idealna na prezent dla siebie samej, jak i kogoś bliskiego !


Wydawnictwo Muza