Noelle Salazar - Dziewczyny w przestworzach




Noelle Salazar - Dziewczyny w przestworzach


Premiera 12.11.2020


Czytałam już kilka historii, powieści i literatury faktu gdzie rzucano trochę światła na dziewczyny wspierające grupy lotnictwa podczas II wojny światowej, jak i tuż po niej.


Każda z nich była wyjątkowa, ale brakowało mi w nich tego czegoś.


I przy "Dziewczynach w przestworzach" to dostałam. Zostałam uwiedziona. Całkowicie kupiona.

Autorka zgrabnie i umiejętnie połączyła cechy fascynującego romansu z autentycznymi faktami tworząc wybuchową wzruszającą ale zarazem dającą dużo do myślenia mieszankę.


Aż jestem w ciężkim szoku, że to debiut autorki. Ma się wrażenie że pisanie to jej drugi oddech i już natworzyła ogrom powieści.


Jest to książka do której serce będzie chciało wracać kilka razy. Piękna opowieść miłosna. Pełna trudów, wzruszeń, walki i przede wszystkim miłości.


Koniecznie musicie przeczytać !


Wydawnictwo Kobiece