L.J. Shen - Pretty Reckless




L.J. Shen - Pretty Reckless


Pierwszy tom cyklu All Saints High


Już Wam kiedyś wspominałam, że autorkę znam i bardzo lubię. A samą książkę czytałam w nieoficjalnym tłumaczeniu i bardzo, ale to bardzo czekałam na polską oficjalną premierę. I się nie zawiodłam !


Powieść oparta na motywie hate love. A muszę przyznać że to lubię najbardziej. Niegrzeczny chłopak, z duszą romantyka walczy o wyrównanie rachunków z swoją byłą dziewczyną.

Oboje skrywają tajemnicę sprzed lat, która wzajemnie ich wyniszcza. Oboje nawzajem chcą się zniszczyć, ale równocześnie pali ich pragnienie i namiętność, której nie umieją okiełznać.


Penn, za wszelką cenę chce pokazać Darii że jej świat bez niego jak i z nim będzie piekłem.


A gdy do miasta wraca odmieniona matka Penna, wszystko bierze w łeb i akcja diametralnie się zmienia.


Czytałam na jednym oddechu, nie mogłam się oderwać. Z niecierpliwością czekam na kolejne części.


Mocna, dobra, pikantna i taka jak lubię najbardziej !


Serdecznie polecam !



Wydawnictwo Kobiece