Dermika Ujędrniajacy balsam do ciała – metamorfoza skóry suchej




W przypadku balsamów czy maseł do ciała użycie ich przeze mnie ze 2 czy 3 razy już skutkuje wiedzą czy będzie między nami miłość czy nie. 


Ten ujędrniający balsam do skóry suchej marki Dermika znalazłam w ostatnim Goldenboxie.


Zaciekawił mnie na tyle, że od razu zaczęłam go stosować.


Przypomina mi mój ulubiony balsam z Dermedic, którego już od dłuższego czasu nie mogę znaleźć w żadnej aptece i potwornie mi go brakuje. 


Działanie tego balsamu jest identyczne, ale mam wrażenie że konsystencja jest bardziej kremowa, i ładniej się rozprowadza po skórze. Nie mam jak w przypadku kosmetyku Dermedic wrażenia że smaruje się wodą, która zamienia się w dobry nawilżacz. Tutaj jest wrażenie jakbym smarowała się gęstą zimną śmietanką, która mocno wchłania się w skórę i ją regeneruje. 


W efekcie skóra jest gładka, napięta, nawilżona. Kosmetyk jest wydajny i wygodny w użyciu. Zostanę przy nim na dłużej.