Jerry L. Wyckoff, Barbara C. Unell - Jak kochać swoje dziecko i wyznaczać mu granice




Jerry L. Wyckoff, Barbara C. Unell - Jak kochać swoje dziecko i wyznaczać mu granice


W internecie roi się od ekspertów od wszystkiego. A już wszechwiedzących na temat wychowania dzieci i karmienia zwierząt jest na pęczki. Nikt ich o zdanie nie pyta, a oni i tak wszędzie głoszą swoje "mądrości"


Jak wychować swoje dziecko i nie dać się zakrzyczeć i zwariować?


Myślę, że każda mama podświadomie to wie. Kierowana własną intuicją i doświadczeniem. 


A dodatkowo z pomocą może jej przyjść ta właśnie książka. 


W prosty, przystępny sposób opisuje najczęściej występujące problemy wynikające z wychowania dzieci.


Dzieci nie mam. Na ich temat moje zdanie znacie. Dzieci wolę widzieć niż słyszeć. I małe kotki czy małe pieski owszem zagłaszczę na śmierć, ale niemowlaki mnie nie wzruszają i raczej nie mam przyjemności z obcowania z nimi. Nie ze wszystkimi, ale ze znaczącą większością. 


Lektura tej książki trochę zmieniła moje podejście i mój punkt widzenia. O wielu rzeczach nie miałam pojęcia i popełniałabym duże błędy. Treść otworzyła mi oczy na wiele aspektów związanych z niemowlęctwem, dorastaniem młodego człowieka i jego psychiką. 


Na pewno wrócę do tego utworu w przyszłości. Jest godny zainteresowania. Autorzy nie narzucają swojego zdania, a pozwalają wyrobić swoje wnioski i spostrzeżenia.


********


Wasze dziecko marudzi, ma napady złości albo nie chce jeść? Każda Wasza prośba kończy się awanturą? Nie jesteście sami! Tysiące rodziców też przez to przechodziło. Barbara C. Unell oraz Jerry L. Wyckoff przygotowali praktyczne rozwiązania ponad 100 najczęstszych problemów związanych z wychowaniem dzieci.


„Jak kochać swoje dziecko i wyznaczać mu granice” pokazuje, jak budować empatyczne relacje, okazywać dzieciom wsparcie i zapewnić niezbędną ochronę; i jak jednocześnie radzić sobie z napadami złości. Co robić w sytuacjach konfliktowych oraz jak zapobiegać przyszłym problemom.


Wydawnictwo Muza