Element - żel peelingujący z węglem aktywnym




Ten żel peelingujący marki Element z węglem aktywnym to tak zwany wyjątek od reguły. 


Zawsze powtarzam że nie warto przepłacać za kosmetyki tego typu.


Ten żel znalazłam w którymś z pudełek Chillbox i ze 4 miesiące temu zaczęłam testy. Teraz jestem w połowie drugiego opakowania, trzecie stoi w zapasie i uznałam, że czas na recenzję.


W Hebe na promocji za 300 ml płaciłam 14,99 (Teraz obecnie też jest na niego promocja)


Z peelingiem to on nie ma nic wspólnego. Jest to oleisty żel do mycia ciała. Jest ultra wydajny. Odrobina wylana na zagłębienie dłoni wystarcza aby dokładnie umyć całe ciało.


Jest to kosmetyk prawie bezwonny. 

Skóra po kąpieli jest miękka i gładka. I co ważniejsze, mam takie fajne uczucie nawilżenia że nie muszę się kremować. A dla mnie to wybawienie. Nienawidzę tego robić, a ze względu na moją atopową bolącą skórę muszę. 


Opakowanie wygodne i praktyczne. Łatwo wydobyć żel do końca. Kosmetyk wydajny i skuteczny.



Polecam !