Katarzyna Bester - Mam coś Twojego




Katarzyna Bester - Mam coś Twojego


Pełna uroku i dobrego humoru romantyczna opowieść z zabarwieniem erotycznym.

Świetnie się bawiłam czytając i chętnie do niej wrócę w przyszłości.


Do tej pory nie znałam autorki, a teraz chętnie nadrobię jej pozostałe utwory.


Dla mnie książka idealna na scenariusz filmowy. 


*******


Dwoje ludzi, niesforny labrador, kilka tajemnic i gorące spotkania.


Kate poznajemy w momencie, gdy pijana wbiega na ścianę, by przedostać się na słynny peron 9 i 3/4. Taka właśnie jest: żywiołowa, radosna i spontaniczna. Pewna tajemnica z przeszłości kładzie się jednak cieniem na jej życiu i sprawia, że dziewczyna boi się zakochać. Wszystko może się zmienić, gdy przypadkiem znajduje na ulicy psa. Właścicielem labradora okazuje się przystojny Scott Weasley. Czy jego urok stopi lód w sercu Kate? Czy kilka przypadkowych spotkań wystarczy, żeby fascynacja przerodziła się w namiętność?



Wydawnictwo Kobiece


Niegrzeczne Książki