When - Maska Youth Recharger for Neck




Maskę w płachcie na szyję marki When znalazłam w ostatnim Goldenboxie.


Ja jej używać nie będę, bo raz jestem za młoda (moim zdaniem), a dwa moja szyja jest w dobrej kondycji i nie widzę takiej potrzeby. Maska powędruje do mojej mamy. Ona jest nią bardzo zainteresowana i chętnie ją wytestuje. 


Maska Youth Recharger for Neck moim zdaniem stosowana regularnie może dać fajne efekty. Ale czy cenowo to nam się opłaci bardziej niż zabieg u kosmetyczki to musimy ocenić indywidualnie. Na chwilę obecną taka domowa pielęgnacja jest na wagę złota. I w końcu mamy na nią czas. 


To świetny produkt dla osób pragnących uzupełnić swoją pielęgnację o dostosowany kosmetyk na szyję. Maska zapewnia ochronę delikatnej skóry szyi, sprawia, że staje się ona gładsza, jaśniejsza i bardziej napięta. Esencja maski została stworzona z wysokiej jakości ekstraktu perłowego, koloidalnej platyny i hydrolizowanego kolagenu morskiego.


Maska na szyję tworzona jest na biocelulozowej płachcie. Słynie ona ze swojego niesamowitego dopasowania, tworzącego efekt drugiej skóry. Dodatkowo tkanina ta jest w 100% naturalna, hipoalergiczna i delikatna dla naskórka. Tworzona z arkusza kokosowego, cechującego się 10-krotnie większą absorbcją esencji od powszechnie stosowanych płacht. Dzięki temu twoja skóra otrzymuje więcej substancji aktywnych, które są również lepiej wchłaniane. Razem z Youth Rechaarger for Neck możesz odmłodzić wygląd twojej szyi! Produkt nietestowany na zwierzętach.


Cena około 45 zł/szt