Mokosh - Nawilżający lotion do dłoni Melon Ogórek




To moje drugie opakowanie lotionu do dłoni marki Mokosh.


Mam wersję zapachową melon z ogórkiem i mimo, że to nie jest najpiękniejszy zapach świata to się przyzwyczaiłam.


100 ml w szklanej butelce na promocji można dorwać już za około 30 zł.


Jest wydajny, ma leciutką konsystencję. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustego, lepkiego filmu na skórze. Dłonie po użyciu kosmetyku są wygładzone i miękkie.


Na lato idealny, na zimę potrzebuję większego nawilżenia.


Z jednej strony to szklane opakowanie jest świetne, ale z drugiej gdy się ma mokre dłonie to już nie raz i nie dwa mi wypadło i tylko patrzę kiedy się rozbije.


Kupiłam drugie opakowanie bo mi go brakowało. Jednak czy skuszę się na trzecie to już nie wiem.


Kosmetyk bardzo dobry, ale przy długofalowym stosowaniu nie zostałam uwiedziona.


Kosmetyki marki Mokosh do kupienia min w Drogerii Pigment  ale również podczas kupna książek w księgarni Tania Książka możecie też coś dorzucić do koszyka