Pure Beauty - Honey Skin


         Boxy subskrypcyjne Pure Beauty z miesiąca na miesiąc zyskują coraz szersze grono stałych zadowolonych klientek.

Ja od samego początku bacznie się przyglądałam jak się rozwijają i jak prowadzą swój biznes.

Przyszedł czas gdy i ja zdecydowałam się na zakup pudełek.

Na początek wybrałam pakiet na 3 miesiące płatne przy odbiorze. 

Koszt takiego pakietu to 255 złotych. 

Jedno pudełko kosztuje wówczas 75 zł. 

Gdy kurier Inpostu przywiózł paczkę byłam w szoku jaka ona jest ciężka.

Po otwarciu wieczka kosmetyki wręcz się wysypywały z pudełka. 

Zawartość nie jest w 100% dla mnie, ale podzielę się z moją mamą i przyjaciółkami.

I suma summarum jestem bardzo zadowolona z edycji Honey Skin. 


Jeśli ktoś jest zainteresowany to trzeba bardzo mocno polować bo zarówno pojedyncze boxy, jak i pakiety wyprzedają się na pniu. Co wcale nie dziwi.


Co znalazłam w boxie? Już Wam pokazuję:


Neess - baza do lakierów hydrydowych Peel&Off 

cena 25,99 / 8 ml

produkt pełnowymiarowy


                                                            Neess - oliwka do skórek

cena 4,99 / 8 ml

produkt pełnowymiarowy

jeden z 3 wariantów zapachowych


Nuxe - odżywczy peeling do ciała z miodem i kryształkami cukru
cena 96,00 /175 ml

Otrzymaliśmy pojemność 30 ml, która w przeliczeniu jest warta 16,75 zł

wymienny z ultrabogatym żelem do mycia twarzy i ciała w cenie 81,00 / 400ml


 Vianek - odżywcza maseczka-peeling do twarzy
cena 25,00 / 75 ml
produkt pełnowymiarowy


Vianek - normalizująca lekka odżywka do włosów
cena 25,00 / 300 ml
produkt pełnowymiarowy

Tołpa - krem pod oczy
Cena 44,99 zł / 10 ml
produkt pełnowymiarowy


Swederm - maść do skóry suchej
cena 38,50 / 100 ml
produkt pełnowymiarowy 


Ala natural beauty - peeling do twarzy
cena 89,00 / 50 ml
produkt pełnowymiarowy


Lirene - podkład matujący
cena 27,99 / 30 ml
produkt pełnowymiarowy


Ingeni - aktywna maska do twarzy
cena 105,00 / 50 ml
produkt pełnowymiarowy

w pudelku wymienna z Kremem dzień/noc w cenie 95,00 / 50 ml


Dr Irena Eris - matująca pomadka w odcieniu 610 

cena 65,00 / 4,3 g

produkt pełnowymiarowy


                                        Uriage - odżywczy krem oczyszczający

cena 74,99 / 400 ml

otrzymaliśmy 2 tubki o pojemności 8 ml każda, gdzie ich wartość to około 3 złote



Biokap - szampon odbudowujący

cena 19,99 / 100 ml

otrzymaliśmy wersję travel size o pojemności 100 ml


OnlyBio - serum do twarzy zwężające pory

cena 34,99 / 30 ml

produkt pełnowymiarowy


Oprócz kosmetyków w boxie znalazły się również;


                                                        Miód z polskich pasiek

cena 4,99 / 40 g

jeden z pięciu rodzajów


                                                        Sticki miodowe od Miody Polskie

cena 0,69 / 6 g

otrzymałam 3 sztuki


                                    Zielko - owocowy naturalny płyn do płukania tkanin

cena 22,00 / 1000 ml

produkt pełnowymiarowy

W tym miesiącu to wszystko


                                                                    Podsumowując:

Zapłaciłam 85 zł za box

Otrzymałam 20 produktów wartych razem 555,25 zł

Stanowi to 6,5 krotność ceny boxa


Warto?

Moim zdaniem bardzo.