333 jesiennie

Pijąc aromatyczną kawę dodaję dla Was nowy post.
Na wstępie chciałam zaznaczyć ze Marysia nie jest profesjonalnym fotografem, jest tak jak każda z moich przyjaciółek osobą która chce mi pomóc w prowadzeniu bloga. I obrażanie jej że się nie zna na swojej robocie jest krzywdzące dla niej i nie pozwolę na to. 
Marysia jest jedną z nielicznych osób która spełnia moją wizję, robi wszystko tak jak umie najlepiej i ja to akceptuje, gdybym na nią nie trafiła już nie wiem co bym zrobiła, bo problem z zdjęciami spędzał mi sen z powiek.

Stylizacja, makijaż: ja
Zdjęcia, fryzura: Maria D. :*
Miałam na sobie;
Skórzana kurtka: Tk Maxx - 98,00
Szalik: Next via sh 1,00
Spodnie: Denim co via Galeria Piękności  35,00
Top: Mango 25,00
Botki: Czas na buty 79,90
Pierścionek: Oasap



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz