635 okulary korekcyjne Santino



Jestem okularnicą. Okulary noszę od zerówki. Co jakiś czas w oprawkach wymieniam szkła, a co kilka lat przychodzi moment w którym trzeba też wymienić oprawki.
Stare ulubione oprawki nosiłam przez 7 lat i kolejnej zmiany szkieł by nie wytrzymały. Miałam receptę od okulisty i postanowiłam sobie znaleźć mocne oprawki, które będzie widać. Razem z przyjaciółkami wybrałam poniższe, które kupiłam w sklepie;


Dużym atutem sklepu jest to że posiada wirtualna przymierzalnię, gdzie mnie więcej można sobie zobaczyć jak dana twarz wygląda w danym modelu oprawek.

Okulary zamówiłam w poniedziałek, wysyłając obsłudze sklepu zdjęcie recepty od okulisty. Okulary otrzymałam we wtorek popołudniu. Są bardzo solidne, dobrze wykonane. Są zadziwiająco wygodne, nie muszę nic korygować. Nigdzie nie uwierają. I co najważniejsze bardzo dobrze się w nich czuję. 
Cena też jest niska. 
Do okularów otrzymałam skórzane etui, szmatki do czyszczenia i opakowania ze szkieł.
Do tego całość włożona była w kopertę opatrzoną informacjami z recepty.
Pełen profesjonalizm. Polecam serdecznie zakupy w sklepie