730 WoodWick - Beach Boardwalk & Tropical Oasis




Ah, ja to się dziwnie składa. Jeszcze w czerwcu zamówiłam nowe woski i świece z Homedelight, a dopiero dziś w połowie sierpnia mam okazję coś o nich naskrobać. A jest co. Zawsze było tak że jeden zapach podobał mi się mniej, a drugi bardziej. A tutaj wszystko mi się podoba. I nie wiem od czego zacząć.

A więc zacznę od świecy :)

Świeca WoodWick Trilogy

Opinia producenta;

WoodWick® Średnia Świeczka w Szkle (283g)


WOODWICK® - SUNSET BONFIRE


Trzy warstwy koloru i aromatu połączono, aby stworzyć jedną piękną świecę. Każda z nich posiada unikalną kompozycję wosków, które topiąc się uwalniają wyjątkowy zapach:

Campfire Marshmallow
Gold Spun Sugar
Sand & Driftwood

Świeczki zapachowe WoodWick® posiadają specjalnie zaprojektowany naturalny, drewniany knot. Dzięki temu, wydają one kojący dźwięk przypominający skwierczenie drewna w domowym kominku. paląc się przy tym długo, równo i czysto do 100 godzin!

Wysokość świecy to 11,5cm, drewniana pokrywka służy jako podstawa świecy podczas jej używania.
Moja opinia:
Już na sucho to przepiękny, głęboki zapach. Moje ulubione nuty brązowego cukru, wanilii, czekolady.  Elegancki design świecy zapewnia jeszcze lepszą atmosferę. 
Po zapaleniu mogłoby się wydawać że zapach będzie za słodki, mdlący. Nic bardziej mylnego.
Zapach jest bardzo czysty, mocny. Otula nas powiewem dobrego domowego ciasta. Gdy świeca sie spala i poszczególne zapachy się mieszają, intensywność odczuwania jest nie do opisania. To trzeba poczuć. Świeca się pali bardzo bardzo długo. I jak na ten czas cena 89 zł, nie jest dla mnie wygórowana. Na pewno ją sobie jeszcze kupię. Na bank.
Skwierczący knot jak drwa w kominku w zimowy wieczór jest dla mnie urzekający i uzależniający.
Jest to zapach na pewno idealny na mroźne wieczory. Wtedy na pewno będzie można wczuć się jeszcze mocniej w tę wyjątkową atmosferę.

Ocena 10/10


A teraz woski;
Wybrałam:

Tropical Oasis;
cena 8,90

Bardzo letni, morski przyjemny zapach. Po zapaleniu czuć kokos oraz wanilię. Wyczuwam też aromat białych kwiatów. Nie jest mdły, ani za mocny. Jest bardzo przyjemny, lekki. Taki idealny właśnie na letnie wieczory przy lampce zimnego soku pomarańczowego z rumem i lodem. Wielkim plusem wosku jest jego niesamowity mocny kolor. Rzadko się spotyka świece które pachną, w takich wspaniałych kolorach. 

Beach Boardwalk
cena 8,90


Ten zapach ma coś w sobie z ciepłych gofrów, naleśników czy rurek z kremem. Bardzo słodki, powiedziałabym, że infantylny. Ale nie jest to minusem, tylko zaletą. Czuję w nim wanilię oraz brązowy cukier. Ten wosk jest jak spacer plażą nad morzem. Podoba mi się.