740 Catrice Ultimate NailLacquer


Kochani w ramach testów z marką Catrice przez ostatni czas przetestowałam oba lakiery do paznokci które otrzymałam. Chciałabym Wam je zrecenzować.
Pierwszym z nich jest: 
CatriceUltimate Nail Lacquer nr 57 Karl Says Très Chic

Opis Producenta;
Pięć nowych kolorów ujrzało światło dzienne  dzięki technologii „Gloss Booster” specjalnie opracowanej dla  CATRICE. Dzięki innowacyjnemu aplikatorowi wykonanemu z opatentowanego syntetycznego włókna Natrafil® DuPont™**, które jest zbliżone do naturalnego włosia, możesz malować swoje paznokcie jednym pociągnięciem pędzelka. Włókna pędzelka nabierają idealną ilość lakieru aby pokryć jednorazowo całą płytkę. Nie kapie, nie spływa po pędzelku – szczoteczka zapewnia dokładną, kontrolowaną aplikację. Lakiery nie zawierają szkodliwych składników jak formaldehyd, toluen czy zmiękczacze.

Moja opinia:
Lakiery Catrice były mi już znane i ceniłam je bardzo. Niska cena, dobra jakość. I tym razem się nie zawiodłam. Dwie warstwy dały piękną głęboką barwę. 
Cena to około 10 zł na buteleczkę. Łatwo dostępny. Posiadają go w swojej ofercie drogierie Hebe czy Natura. Szeroki pędzelek ułatwia aplikacje. Szybko schnie, nie zasycha w buteleczce. Nie odpryskuje, nie odłazi. Trzyma się kilka dni na paznokciach. 
Do wyboru jest bardzo dużo różnorodnych kolorów. Jest to lakier do którego wracam i będę wracać. 
Polecam.




Drugim z kolei lakierem jest:
Crushed Crystals nr 05 Stardust

Opis producenta:
Wielowymiarowe. Efekty 3D przesuwają granice w stylizacji paznokci i są najważniejszym trendem sezonu. Ekskluzywne piaskowe wykończenie. Teraz masz olbrzymi wybór odcieni z mocnym kryciem: od delikatnego różu po klasyczną czerwień i koral. Drobne kryształki pokryją Twoje paznokcie niczym diamentowy pył i stworzą niezwykłą fakturę i styl.

Moja opinia:
Bardzo ciekawa piaskowa konsystencja i efekt na płytce paznokcia. Co do tego lakieru również nie mam zastrzeżeń. Pomalowałam nim paznokcie tydzień temu we wtorek, dziś po 6 dniach nie mam ani jednego odpryśnięcia. Czyli trwały. 
Cudowny kolor. Dwie warstwy dają oszałamiający mocny efekt. 
Niesamowicie się mieni w sztucznym świetle. Skrzy się jak miliony kryształków. Dla takiej sroki jak ja to duża zaleta. Cena też jest przyjemna. Około 10,49. 
szeroki pędzelek zapewnia przyjemną aplikację.


Już niedługo kolejne recenzje produktów Catrice ! Bądźcie czujni :)