742 Shinybox sierpień 2014



Jest mi miło się pochwalić że zostałam testerką sierpniowej edycji pudełka Shinybox
Jak pewnie już wiecie, ideą pudełka jest że co miesiąc za 49 zł w pudełku ukrywają się zestawy kosmetyków. 
Kosmetyki są grupowane według danego klucza. 
W wrześniowym pudełku, które można zamówić TUTAJ znajdziemy:
BANDI Krem intensywnie nawilżający
U mnie się świetnie sprawdził jako krem nawilżający na dzień, a tym samym baza pod makijaż. Idealnie matuje, nawilża, ściąga cerę. Buzia jest promienna, odświeżona. Lekka konsynstencja kremu doskonale się wchłania. Wyrównuje koloryt. Nie ma plam. 50 ml kremu kosztuje 48 zł.

DERMIKA Serum - koncentrat piękna
Serum podarowałam mojej mamie. Twierdzi, że produkt mocno ściąga skórę, dobrze się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Skóra jest miękka ale napięta. Nie ma widocznej likwidacji zmarszczek. 30 ml kosztuje 70 zł.

YASUMI Emerald Cooling Mist
To mój zdecydowany faworyt. Mgiełka daje poczucie wypoczetych nóg. U mnie w rodzinie genetyczne są żylaki. Mnie niestety też to dopada. Mgiełka pozwala zniwelować i zminimalizować skurcze. Mam wrażenie, że nogi są dużo lżejsze. Przyjemny chłodny efekt i cudowny zapach mięty. Skóra jest miękka i nawiżona. Jest to produkt który na pewno jeszcze kupię. 200 ml kosztuje 39 zł.

GLAZEL Konturówka do brwi
Kredka jest miękka, ładnie można nią wymodelować brwi. Nie ściera się, nie rozmazuje. Jak większość kosmetyków tej marki cechuje ją wysoka jakość. Szczoteczka pozwala ładnie rozprowadzić kosmetyk. Cena kredki to 30 zł.

JOANNA Olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia
Olejek jest niezbyt tłusty, dość płynny, nie zostawia plam na ubraniach ani pościeli. Niska cena jest dużą zaletą. Wygodna butleczka zapewnia swobodną aplikację. Olejek ładnie pachnie, ale nie jest uperfumowany, co zwiekszą przyjemność stosowania. Olej nawilża i wygładza skórę, pozostawia na niej przyjemną warstewkę. 100 ml kosztuje 10 zł.

BARWA Zestaw kosmetyczny
Olejek oliwkowy pod prysznic zapewnia gładkość i ładny zapach. Nie pieni się zbyt dobrze. Olejek różany pod prysznic doskonale oczyszcza, nawilża skórę, nie wysusza, ale dla mnie zapach róży jest zbyt intensywny. Krem siarkowy już kiedyś recenzowałam na blogu. Jest idealny do skóry trądzikowej. W dość szybkim czasie niweluje problem. Nie nadaje się do dłuższego stosowania, wysusza cerę. 

GOLDWELL Crystal Control
Jest to produkt który skleił mi włosy, obciażył, wytłuścił. Na pewno nigdy go sama z własnej woli nie kupię. Może profesjonalna fryzjerka umiała by go nakładać, dla mnie jest za cięzki i nieporęczny. Cena jest dla mnie też zbyt wygórowana. Za 125 ml 45 zł. 

próbki kosmetyków Sylveco