743 Otwarcie Tk Maxx Rzeszów Galeria Millenium Hall


28 sierpnia został otwarty w Rzeszowie w galerii Millenium Hall pierwszy w regionie sklep Tk Maxx. Nie jest to sklep dla mnie obcy, wielokrotnie na blogu widzieliście rzeczy, które stamtąd mam. 
Jest mi niezmiernie miło że dostałam na 27 sierpnia zaproszenie na praotwarcie sklepu dla mediów.  W tym niezwykłym czasie przed oficjalnym otwarciem mogłam pochodzić po sklepie, zapoznać się z ofertą, zorientować co gdzie leży. 
W tym wydarzeniu towarzyszyła mi moja Kochana Emi :)

Oprócz prezentacji sklepu, oprowadzenia i lampki wyśmienitego szampana mogłyśmy zrobić również zakupy. Udało mi się upolować 30 cm głęboką patelnię z pokrywką oraz bezszwowy biustonosz w cielistym kolorze. 

Tk Maxx oferuje bogaty wybór produktów. Od ubrań i butów damskich, męskich i dziecięcych po dodatki do domu. To przeważnie około 50 tysięcy unikalnych artykułów na jednym sklepie. Wszystko z aktualnych kolekcji i przeważnie ok 60% taniej od cen powszechnie przyjętych.

Miałam na sobie:
Sukienka/dress: KLIK
Żakiet/jacket: Zara via KLIK
Baleriny/flats; Sinsay % 14,90
Zegarek/watch: TIMEX






















































Miałam na sobie:
Sukienka/dress: KLIK
Żakiet/jacket: Zara via KLIK
Baleriny/flats; Sinsay % 14,90
Zegarek/watch: TIMEX