773 Fotoksiążka Printu.pl







 Dziś chciałam Wam pokazać coś specjalnego. Fotoksiążkę.

Takich fotoksiążek w domu już posiadałam 3. Dwie wygrałam w konkursach organizowanych na facebooku, a jedną otrzymałam w prezencie od znajomych. Każda ma swój temat przewodni.
Tę postanowiłam przeznaczyć na zdjęcia ze swoimi ulubionymi stylizacjami z bloga. 
Uważam, że każdy z nas powinien taką książkę mieć. To najwspanialsze wspomniania zebrane w jedno miejsce, wydrukowane na papierze. Nie ma większej pamiątki niż namacalna książka. Zdjęcia na dysku się nie liczą. One nic nie znaczą. 
Możemy w książce zawrzeć zdjęcia z zaręczyn, ślubu, chrzcin, I komuni, rocznicy, jubileuszu ślubu rodziców, oblewania jakiegoś ważnego święta, wakacji i wiele innych.

Skorzystałam z oferty strony: http://printu.pl/
Słyszałam o niej same pozytywy, nie ucina zdjęć, nie zmienia rozkładu i planu. Wszystko jest takie, jak sami zaprojektowaliśmy. 
Mamy do wyboru papier matowy i błyszczący. Możemy wybrać rodzaj okładki. Są 3 opcje: miękka, twarda i płótno.
Ja od zawsze jestem wierna papierowi matowemu i oprawie twardej, choć płótno też jest bardzo eleganckie. Jak widzicie na poniższych zdjeciach, moje wybory są miłe dla oka, nie odbijają flesza, przyjemnie sie je ogląda. 
Nieznoszę wydruków na papierze błyszczącym.

Mamy bardzo wiele opcji książek do wyboru. Poczynając od małych formatów z wieloma stronami, po większe formaty z mniejszą ilością stron. Ale oczywiście te opcje są zmienne i sami możemy wybierać co i jak. Wszystko zależy od naszej wyobraźni, kreator projektowania książki jest bardzo łatwy w obsłudze. 

Jeśli mogę dać Wam radę, warto wgrywać zdjęcia wysokiej rozdzielczości, wtedy wydrukowane w dużym formacie będa po prostu w dobrej jakości. 

To ciekawa forma na stworzenie swojego portfolio.