środa, 12 sierpnia 2015

925 ==> denim skater dress



Dziś kolejna peruka, i kolejna próba zmiany wyglądu.
Przyznam, że na początku, bardzo źle się w niej czułam. Jakoś tak poważnie, bez sensu. 
Dopiero czytelnicy na fanpage, i Ci, którzy napisali do mnie maila, dodali mi otuchy, że nie jest wcale tak najgorzej. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :* 

Dzisiejszy strój do pracy. 
Spódnica z cienkiego dżinsu w fasonie retro, ze zwykłą basicową koszulką w paski. Torebka już była. Buciki są nowością w mojej szafie. Kupiłam je z myślą o jesieni, ale noszę już teraz.

Zdj. mama

Peruka/wig: KLIK
Spódnica/skirt: KLIK 60,00
Koszulka/shirt: Zara 19,99
Torebka/bag: KLIK 28,00
Futrzany brelok/fur key chain: AliExspress  $0,98
Szpilki/heels: KLIK
Kolczyki/earrings: LovelyWholesale 
Okulary/sunglasses: Mohito













Peruka/wig: KLIK
Spódnica/skirt: KLIK 60,00
Koszulka/shirt: Zara 19,99
Torebka/bag: KLIK 28,00
Futrzany brelok/fur key chain: AliExspress  $0,98
Szpilki/heels: KLIK
Kolczyki/earrings: LovelyWholesale 
Okulary/sunglasses: Mohito





Więcej ciekawych ubrań i dodatków w świetnych cenach znajdziesz ==> TUTAJ/KLIK