poniedziałek, 10 sierpnia 2015

924 ==> 20150810


Co zrobić, gdy długie włosy nam się trochę znudziły, a szkoda nam ich ścinać?
Możemy je różnie spinać, robić koczki, warkocze, kucyki. 
A możemy również diametralnie zmienić nasz wygląd.
Pomoże nam w tym peruka. Ja za namową mojej mamy wybrałam taką w kolorze czekolady z rudymi refleksami, z włosów naturalnych, nie syntetycznych.
Dziś jej pierwsza odsłona. Ale nie ostatnia.
Do dość prostej błękitnej spódnicy i grzecznej pensjonarskiej bluzki, dobrałam moje ulubione tego lata białe buty oraz szarą torebkę, z biżuterii tylko bransoletka crackle, najnowszy nabytek od AgnesArt


Peruka/wig: KLIK
Bluzka/blouse: no name
Spódniczka/skirt; KLIK
Buty/shoes; CzasNaButy 
Bransoletka/bracelet; AgnesArt
Okulary/sunglasses; Stradivarius


















Peruka/wig: KLIK
Bluzka/blouse: no name
Spódniczka/skirt; KLIK
Buty/shoes; CzasNaButy 
Bransoletka/bracelet; AgnesArt
Okulary/sunglasses; Stradivarius