10 rzeczy niezbędnych w mojej szafie



Od lat redakcje portali modowych czy czasopism, inne blogerki czy znawczynie mody podają różnorakie listy rzeczy niezbędnych w szafie każdej kobiety. 
Dla mnie są to bujdy na resorach. Wiadomo jakieś klasyki obowiązują, ale każda z nas jest inna. Ma inny gust, smak i spojrzenie na modę, a co najważniejsze ma inną sylwetkę.
Dlatego ja dziś nie przedstawię Wam kolejnej listy rzeczy, które powinnyście mieć. O nie.
Ja pokażę Wam, to co ja sama uważam za niezbędne w swojej garderobie. 
Ktoś może się z tym wyborem, zgodzić albo i nie. 
Ja sobie wypracowałam poniższy niezbędnik:

1. Skórzana kurtka


2. czarny żakiet





3. kozaki za kolana tzw. muszkieterki


4. beżowy szlafrokowy płaszcz


5. retro torebki



6. Kloszowane sukienki i spódnice



7. bransoletki AgnesArt

8. Kombinezony


9. pantofle w szpic



10. Baleriny





Wszystkie zdjęcia są moją własnością i pochodzą z archiwum bloga.