Uzdrowisko Rabka - Mydło naturalne Passiflora & Olejek do ciała i masażu






Jakiś czas temu otrzymałam kilka naturalnych kosmetyków z Uzdrowiska Rabka.
Po przetestowaniu, chciałabym napisać Wam o nich słów kilka.

W tym poście znajdziecie moją recenzję następujących produktów:



Jako była kuracjuszka Uzdrowiska bardzo cenię sobie miejsce, opiekę, samo sanatorium, jak i wszystkie pochodne z nim związane. Nie inaczej jest z kosmetykami. 


wzbogacone rabczańską solanką jodowo-bromową

Używałam je myjąc buzię, zamiennie z mydłem z Aleppo. 
Jakiś czas temu zrobiłam sobie testy alergiczne, okazało się, że mam nietolerancję na laktozę, żółtko jajek oraz piwo. Piwa nigdy nie piłam, więc z nim problemu nie było. Ale pozostałe produkty musiałam wyeliminować z diety. Nie było i nie jest to łatwe.
Nie zawsze mi się to udaje. Czego konsekwencją są, coraz intensywniejsze i boleśniejsze wysypki.
Mydło z solanką nie pieni się zbyt mocno, ale myjąc nim buzię czułam ulgę. Ropne dziady, które bolały i piekły kurczyły się w sobie. Po zastosowaniu cera miała warstewkę ochronną, co zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości. 
Skóra po zastosowaniu nie jest wysuszona. Jest jędrna, ściągnięta i mam poczucie gładkości cery. 
Dla mnie to mydło jest tak samo dobre jak Dove. Tylko, że Dove zmywa makijaż, prawie w całości. To nie ma takich właściwości. Po prostu bardzo dobrze oczyszcza.
Mydło z Uzdrowiska stosuję przeważnie codziennie rano. Przygotowując twarz pod makijaż. 

Cena mydła wynosi około 13 zł, co w porównaniu z mydłem Aleppo, za które płaciłam 45 zł jest dużym plusem. 
 Dla mnie mydło jest prawie bezzapachowe, co uważam, za kolejny duży plus.

Na pewno będę go dalej używać, i na pewno kupię kolejne kostki.
Moja ocena 10/10


roślinny o zapachu passiflory

Cena ok 20 zł/100 ml

Bardzo delikatny, przyjemny zapach.
Olejek jest bardzo wydajny. Stosowałam go po kąpieli. Przyjemnie nawilża skórę, nie zostawiając tłustej warstwy. Dość szybko się wchłania, nie brudzi ubrań. 
Czułam się odprężona i zrelaksowana. Delikatny zapach dość długo utrzymuję się na skórze. 
Skóra po użyciu olejku nie łuszczy się.

Jedynym minusem jest dla mnie pojemność. Wolałabym, żeby olejku było więcej.

Moja ocena 9/10


Polecam nasze polskie naturalne kosmetyki z Uzdrowiska Rabka.
Będziecie zadowoleni i Wasza skóra Wam za to podziękuję :)