DermoFuture Intensywna kuracja do włosów w kapsułkach







Ostatnio zakupiłam sobie nowy produkt do włosów polskiej marki Dermo Future, w 2 różnych rodzajach. Zielony z olejkiem arganowym oraz czerwony z retinolem, oba w formie kapsułek.

W każdym opakowaniu znajduje się 6 kapsułek po 2 ml każda.
Jedna kapsułka starcza na 1 użycie przy takiej długości włosów jak mam ja. Przy krótszych starczy na dwa razy. 

Koszt jednego opakowania to ok 9-11 zł. Zależy od drogerii. Ja kupowałam w firmowym sklepie internetowym po 9,90.

Ogólnie nie piszę o produktach do włosów, bo nie jestem maniaczką, nie traktuję swoich włosów jakoś specjalnie troskliwie, nie przejmuje się jak mają dni, że się nie chcą układać.
O tych kapsułkach postanowiłam napisać, ponieważ przeważnie takie produkty obciążały mi włosy i powodowały przetłuszczanie. 

Moje włosy polubiły bardziej zielone kapsułki. W wilgotne włosy wcierałam zawartość 1 ampułki i potem dokładnie je rozczesywałam. Po samodzielnym wysuszeniu włosy nie były poplątane, były lekkie, wygładzone, ładnie się układały.
Włosy nie były matowe, ładnie błyszczały i były jedwabiste w dotyku. 
Moja fryzura w ostatnim poście ze stylizacją jest właśnie po zastosowaniu kapsułki. Nie musiałam bardzo mocno i długo prostować włosów. Przejechałam po końcach dosłownie 3 razy prostownicą i gotowe. 

Zauważalnie czułam, że moje włosy stały się nawilżone i dużo ładniejsze.
Jest to dla mnie bardzo dobry produkt, ciekawy i tani. 
Na pewno zagości w mojej łazience na dłużej. 

Sam produkt jest bezzapachowy, nie jest przesadnie tłusty i ciężki. 

Dużym plusem jest dla mnie bogaty i treściwy skład kosmetyku.
Moja cena 9/10