Lambre - Pastelle Art Lip Pencil



Witajcie Kochani po krótkiej przerwie. 
Dziś wracam do Was z krótką recenzją. 
Ostatnio pisałam Wam o perfumach idealnych marki Lambre. Przy okazji ich zakupu, skusiłam się na pomadkę do ust w formie kredki. 
Podobne widziałam w Rossmanie marki Rimmel. 

Wybrałam kolor nr 2 tj. Nudite.
To moja druga pomadka w tak jasnym, neutralnym kolorze. 
Koszt takiej kredki to 26 złotych.
Dostępne są 4 wiosenne, radosne kolory. 



Jest to dla mnie bardzo dobrze wydane 26 złotych. 
Pomadka jest lekka, kremowa, bardzo ładnie nawilża usta. 2 warstwy dają bardzo fajne krycie. Dość długo utrzymuje się na wargach i nie zjada się. Poprawki też nie powodują brzydkiego łuszczenia się. 
Opakowanie jest bardzo poręczne i nowoczesne. Można łatwo wsunąć i wysunąć kosmetyk. Według potrzeb. 
Jest bezzapachowa i bezsmakowa. 
Otrzymany kolor jest bardzo elegancki. Pół matowy i pół satynowy. Nie świeci się ani nie klei. 

Bardzo dużym plusem jest dla mnie to, że pomadka nie wysusza ust.

Świetnie sprawdza się jako róż do policzków. 

Moja ocena 9/10 (gdyby była ciut trwalsza, dostałaby ode mnie 10 punktów)