Lambre - perfumy dla kobiet Gold Amber


Jak już wiecie jestem fanatyczką pięknych zapachów.
I mam bardzo wysokie wymagania i byle co, nie zadowoli mojego nosa.
Nie inaczej jest z perfumami.
Tylko nieliczne propozycje goszczą dłużej na mojej toaletce. 

Ostatnio kupiłam w Lambre po poleceniu przez znajomą, perfumy Gold Amber.

Kilka słów o samych perfumach i marce:
Z okazji 15 urodzin firmy LAMBRE, której główna siedziba znajduje się w Gdańsku, francuski kreator zapachów Bertrand Duchaufor (współpracował m. in. z marką Givenchy i Christian Dior) stworzył wyjątkowe perfumy, w których postanowił oddać magiczną moc bałtyckiego bursztynu. Przy tworzeniu zapachów GOLD AMBER WOMEN dla niej i GOLD AMBER MEN dla niego, Duchaufor użył najbardziej wyszukanych i wyselekcjonowanych składników, wśród których dominuje tajemniczy bursztyn.

GOLD AMBER WOMAN – Magia i tajemnica uwodzenia, symbol niezwykłej zmysłowości, mieszanki ukrytych pragnień i pożądania. Głębokie nuty drzewa dębowego i paczuli ukazują kobietę pewną siebie, pragnącą uwodzić świat swoim zapachem. Bogactwo bursztynu podbija niezwykłe nuty mirry, wosku pszczelego, a połączenie z wyszukaną nutą whisky sprawia, że zapach staje się zniewalającą obsesją…
Rodzina zapachów: orientalne
Nuta głowy: galbanum, bazylia, whisky, rum, cytryna
Nuta serca: wosk pszczeli, róża, kadzidło
Baza: żywica balsamiczna, bursztyn, czystek, mirra, paczula, dąb.

Cena: 109 zł / 75 ml...

Bardzo lubię ciężkie, duszące, zmysłowe zapachy. Ostre, drażniące, jakieś. 
Orientalne odniesienia są mile widziane. 
Gdy tylko otworzyłam te perfumy, i powąchałam wieczko, byłam wniebowzięta. Po pierwszym psiknięciu odpadłam.
Świetny, mocny zapach, taki jak lubię najbardziej, i który odpowiada przedstawionym wymaganiom. 
Bardzo ładnie można wyczuć nuty kadzidła z bursztynem.
Perfumy są naprawdę bardzo orientalne, indyjskie czy arabskie.  Nie są jednoznaczne. 
Zapach na ciele utrzymuje się przez cały dzień, i nawet kąpiel nie zawsze daje mu radę. Na ubraniach czuć go przez wiele dni. Są bardzo wydajne.
Opakowanie jest prześliczne, mocne, solidne, kobiece.
Taki kosmetyk to idealny prezent dla bliskiej nam osoby. 
Moim zdaniem, za tak trwałe perfumy zarówno cena jak i pojemność są dużym plusem. 
Kobieta, która jest otulona tak wyjątkowym zapachem, nie może przejść niezauważona, każdy się odwróci. 
Jest to jedna z tych propozycji, która zapada w pamięci na wieki.
Na pewno będę po nie sięgać, i będę je ponownie kupować.

Moja ocena 100/100 ;)