Kołdra antyalergiczna WENDRE



Jakiś czas temu w moje ręce, dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie, trafił bardzo ciekawy produkt. Mianowicie antyalergiczna kołdra polskiej marki Wendre.

Mam kołdrę o wymiarach 155x200 cm.

Kołdra jest bardzo lekka i dość cienka. 

Moim zdaniem nie nadaje się na zimę. Ja jestem zmarzluchem, mój dom jest stary, mimo ocieplenia i centralnego ogrzewanie, w domu bywa chłodnawo. Śpię pod piernatem z pierza i polarowym kocem, mimo, że wiem, iż jest to bardzo niezdrowe.

Z racji, że i ja jak wielu z moich czytelników jest alergikami, uznałam, że taki wpis jest potrzebny.
Moja alergolog doradziła mi zakup takiej kołdry wraz z poduszkami. 

Cena takiej kołdry to około 79 zł. Ostatnio były promocje w marketach, gdzie kołdrę o identycznych wymiarach można było kupić za 59,90. 

Link do kołdry na stronie producenta ==> http://www.wendre.pl/product/koldra-antibacterial/

Obietnica producenta:
Używasz mydła, żelu pod prysznic, zmywasz naczynia w dobrym płynie? Twoja poduszka też powinna być ANTIBACTERIAL.

Pozbądź się niechcianych drobnoustrjów ze swojej pościeli. ANTIBACT™ jest specjalnie opracowanym włóknem, które działa przeciwbakteryjnie. Poszycie kołdry minimalizuje rozwój roztoczy i ich alergenów. Wysoka jakość kołdry została potwierdzona przez instytut Hohenstein. Najważniejsze jest jednak to, że kołdra ANTIBACTERIAL jest po prostu wygodna. Puszyste wypełnienie i gładka mikrofibra sprawią, że komfort snu będzie wyjątkowy.

Poszycie:
100% poliester (mikrofibra), 82 g/m²
Wypełnienie:
100% ANTIBACT™*
Wykończenie:
Lamówka
Pikowanie
Caro
Opakowanie:
Torba PEVA z zamkiem i rączką + insert + instrukcja


Jako tako jestem zadowolona z użytkowania tej kołdry. Mam porównanie z inną, którą mama mi kupiła w Kauflandzie. Ta jest pikowana, przez co nie zbija się w takie okropne wielkie bryły. W cieplejsze noce pozwalała łatwiej zasnąć, a mam z tym problem. Fajnie przepuszcza powietrze, przez co nie mam wrażenia, że się duszę. I opływam potem. Brr.
 Jest cicha, nie szeleści, co mnie wkurza, w większości kołder. 
Jedynym minusem kołdry jest dla mnie jej wielkość. Od lat sypiam pod kołdrą podwójną 200x220 cm, i ciężko mi się przestawić na taki mniejszy wymiar. Myślę, że dopiero w lecie, gdzie upały i lepkie powietrze daje się nam we znaki, docenię w pełni zalety tej kołdry. 

Moja ocena 8/10 punktów. Produkt idealny na lato. Teraz jeszcze trochę przeze mnie niedoceniony.