Kringle Candle: Scarlet Rose & Sweet Pea - Homedelight.pl




W dzisiejszym poście przeczytacie moją recenzję dwóch kolejnych wosków Kringle Candle z Homedelight. Zostało mi jeszcze 4 woski z tej kolekcji, i je już chyba zostawię na jeden osobny post. Albo zrobię dwa posty, jak do tej pory. Jeszcze nie wiem, zobaczę jak to wyjdzie w praniu.

Ale do rzeczy. Dziś opisuję:

Jeden koszmarek i jedną perełką. Ja nie wiem jak mi się to udaje. Ale przeważnie jak palę, to mi się trafiają takie kontrasty zapachowe. 

Zacznę od zapachu odurzającego i pięknego. Czyli od Scarlet Rose. Róż czy wody różanej na szczęście ani na sucho ani po rozlaniu w nim nie czuję. Moc jest średnia, ale nie powiem, że zła. Zapach jest bardzo mocno osadzony. Jest spójny i jednolity. Żadne nuty nie walczą w nim o dominację. Czuję w nim takie słodkie cukierki nimm2 z nadzieniem, albo malinową gumę do żucia. Właśnie takie nuty w nim rozpoznaję. Raz cytrusowe, raz malinowo-truskawkowo-jeżynowe. Powiedziałabym, że jest to propozycja z kategorii pudrowo-sypialnianych. Bardzo kobieca, bardzo konkretna, mimo, że delikatna.
Moja ocena 9,5 na 10 punktów (jednak przy dłuższym paleniu dość męczy).



Sweet Pea to z kolei całkiem osobna historia. Ten zapach nie jest do końca zły. Nie mogę tak powiedzieć, bo miałam nieszczęście odpalać dużo większe koszmary, ale nie mogę też powiedzieć, że to jakaś cud malina. Przygoda na raz. Nie będę do niego wracać. Resztki wosku się pozbędę z wielką ochotą. 
Ta propozycja jest dla mnie za dosłowna w każdej literze. Kwiaty wymieszane z przetworzonymi owocami. Jakby zrobić koktajl z owoców i położyć go na stole w ogrodzie, w pełni sezonu. I gdy wraca się po chwili, to owoce lekko kwaśnieją, a aromat mocno kwitnących kwiatów w ostrym słońcu odurza i powoduje migrenę. Jak to bywa z tymi gorszymi zapachami, moc to ma wielką. Powiedziałabym, że może nawet podchodzić pod killer. Dla fanów kwiatowych zapachów będzie idealny. Moja mama go kocha i uwielbia, ale jej go nie dam, bo mnie zabije wypalaniem tego wosku. 
Moja ocena 4/10 punktów.

Świece i woski Kringle Candle możecie kupić m.in w Homedelight.