Lambre - perfumy Intrigue



Jakiś czas temu, a dokładnie TUTAJ pisałam Wam o moich wrażeniach z używania perfum marki Lambre
Skusiłam się na inny zapach z katalogu. I dziś postanowiłam właśnie o nim napisać Wam kilka słów. 
Wybrałam propozycję; Intrigue

Opis nut w nim zawartych, jak sama nazwa na tyle mnie zaintrygował, że musiałam je mieć. 
I teraz już mam pewność absolutną, że perfumy Lambre na stałe zagoszczą u mnie. 
Tak trwałych i mocnych perfum, oprócz Avonu jeszcze nie miałam. Kilka dni utrzymywania się zapachu to dla nich minimum.

Koszt flakonika tych perfum to około 88 zł za 50 ml.


Producent obiecuje:
 Intrigue - woda perfumowana dla kobiet

Rodzina zapachów: kwiatowo-drzewne (Floral-woody)

Nuty głowy: pomarańcza bergamota
Nuty serca: róża, kokos, piwonia, bez
Baza: drzewo sandałowe, wanilia, gałka muszkatołowa, drzewo cedrowe

Intrigue to parne noce orientu zaklęte w intrygującej czernią buteleczce, to ulotne chwile, zalotne spojrzenia, snujące się westchnienia i niedopowiedzenia. Intrigue to sztuka uwodzenia. Zapach kuszący, nieprzenikniony, tajemniczy, jak baśń z tysiąca i jednej nocy. Intrigue prowokuje, wabi, przyciąga… leniwie podąża za kobietą roztaczając łunę orientalnej tęsknoty.

Aromat Intrigue czaruje intensywnymi nutami róży i piwonii, przenikliwie tańczy nutami drzewa sandałowego czy gałki muszkatołowej, lekko słodzi niepewność nutą wanilii, aż odchodzi w cień drzewa cedrowego.



Moja opinia będzie bardzo pozytywna. Ten zapach jest całkowicie inny od Gold Amber. Jest dużo cięższy, dużo bardziej złożony. W pierwszym momencie bardzo trudno po tamtym, było mi się przestawić na tę propozycję. 
Po kilku dniach byłam już w nich totalnie zakochana. Wręcz oczarowana. 
Powiedziałabym, że zapach jest gorzko-odurzający. Ten zapach nie nadaje się na dzień, i zrezygnowałam z niego, zostawiając go na specjalne okazje. Zasługuje na to. 
Gdy zamykam oczy, otulona tym zapachem, przenoszę się w gorące letnie, lepkie noce. 
Za każdym psiknięciem jestem zaskoczona, gdyż co rusz wyczuwam inne nuty i inne odniesienia. 
Hipnotyzują, czarują, kuszą. Nie sposób im odmówić. 
Każda kobieta powinna mieć taki zapach. 
Te perfumy, tak jak w przypadku GA,  są również mega wydajne, i jedno psiknięcie wystarczy, żeby otulić całą postać. 
Intrigue to tajemnica, którą chcę zgłębić. To zagadka, którą chcę rozwiązać.  To dekadenckie wakacje w ciepłych krajach, pełne rozpusty i totalnej wolności. 

Moja ocena 10/10